SkyShowtime en Paramount Advertising International kondigen exclusieve samenwerking aan

SkyShowtime en Paramount Advertising International hebben vandaag een exclusieve overeenkomst aangekondigd waarbij Paramount de advertentieverkoop van de streamingsdienst zal vertegenwoordigen. Deze samenwerking tussen SkyShowtime en Paramount’s wereldwijde advertentieverkoopactiviteiten biedt ’s werelds toonaangevende adverteerders gezamenlijke toegang tot premium advertentiemogelijkheden in meer dan 20 Europese markten.

Het nieuwe abonnement ‘Standaard met reclame’ van SkyShowtime zal beschikbaar zijn vanaf 23 april, waarmee SkyShowtime de eerste grote streamingdienst is die gelijktijdig een abonnement met advertentieondersteuning lanceert in al zijn markten.

Met de lancering van ‘Standaard met reclame’ biedt SkyShowtime consumenten twee geweldige ervaringen, met en zonder reclame, voor twee sterke prijzen. Door beide abonnementen, opties en flexibiliteit aan alle klanten aan te bieden, kan de streamer premium content blijven leveren en tegelijkertijd toonaangevend zijn op het gebied van keuze en kwaliteit voor de consument.

Het Standaard met reclame-abonnement wordt een premium ervaring, met gemiddeld vier tot vijf minuten reclame per uur.



SkyShowtime abonnement met reclame

SkyShowtime Chief Executive Officer, Monty Sarhan, zegt hierover:

“Vanaf het begin staat SkyShowtime voor het bieden van waarde en de belofte van geweldig entertainment tegen een geweldige prijs. De lancering van ons abonnement met reclame is de volgende stap in de ontwikkeling van onze service en komt op een moment dat mensen op zoek zijn naar meer keuze en flexibiliteit. We zijn blij om de eerste streamingdienst zijn die consumenten in al onze markten een reclame-ondersteunde optie biedt.”

SkyShowtime Chief Business Officer, Hristina Georgieva, zegt:

“We zijn verheugd om met Paramount samen te werken aan deze exclusieve deal, voorafgaand aan de lancering van ons nieuwe reclame-ondersteunde abonnement. Naast het feit dat we onze leden keuze bieden, voegen we een nieuwe bron van inkomsten toe in al onze markten.”

Lee Sears, President of International Markets Ad Sales bij Paramount, zegt:

“Door gebruik te maken van onze sterke relaties met een aantal van ’s werelds toonaangevende marketeers, ons ongelooflijke productaanbod en innovatieve technologie, is Paramount Advertising de perfecte partner voor SkyShowtime. We zullen onze waarde voor onze partners vergroten door adverteerders de mogelijkheid te bieden om op een uitgebreide en impactvolle manier reclamezendtijd in te kopen. Adverteerders krijgen hiermee toegang tot de wereldwijde franchises, series en films van SkyShowtime, naast het brede premium videoportfolio van Paramount.” 

Als de thuisbasis van nieuwe bioscoopreleases van zowel Paramount Pictures als Universal Pictures, zullen er nog meer grote films op SkyShowtime in première gaan. SkyShowtime is hard op weg om 50% van de Hollywood kaskrakers op het platform aan te bieden. Een kleine greep uit de blockbusters die reeds of binnenkort te zien zijn op het platform: Asteroid City van Wes Anderson, Mission: Impossible – Dead Reckoning, Golden Globe- winnaar Oppenheimer, PAW Patrol: The Mighty Movie en Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem.

Enkele nieuwe, exclusieve en originele titels die in 2024 op SkyShowtime uitkomen zijn: A Gentleman in Moscow, Apples Never Fall, Bargain, HALO (S2), KnucklesLawmen: Bass Reeves, Mary & George,  Sexy Beast, Star Trek: Discovery (S1 – 5), Ted, The Curse, The Family Stallone (S2), The Tattooist of Auschwitz en Veronika.

Blijf op de hoogte

Wil je de hele week op de hoogte gehouden worden van het laatste entertainment nieuws? Volg ons dan op Facebook, Instagram en Twitter. Zo ontvang jij als eerste het laatste nieuws!

Facebook Instagram Twitter